Виховання є найважливішою функцією
суспільства з найдавніших часів. Без передачі суспільно-історичного досвіду від
одного покоління іншому, без залучення молоді до соціальних і виробничих
відносин неможливий розвиток суспільства і забезпечення культури, існування
людської цивілізації. З розвитком суспільства змінюється і виховання: його
мета, зміст, засоби.
Специфікою системи виховної роботи у закладі
професійної (професійно-технічної) освіти є те, що певна частина учнів проживає
у гуртожитку, відірвана від сім’ї. Саме тому одним із пріоритетних напрямів
роботи є створення для мешканців комфортних житлово-побутових, культурних умов.
Система виховної роботи у закладі
професійної (професійно-технічної) освіти дає змогу вихователю гуртожитку
розвивати пізнавальні здібності учнів, забезпечити професійну самореалізацію
особистості, виховувати таких громадян, які володіють системою загальнолюдських
цінностей, духовними надбаннями українського народу, моральною, художньо-естетичною,
правовою, трудовою та економічною культурою.
На базі
Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області 30
жовтня 2018 року проведено заняття для вихователів - слухачів курсів підвищення
кваліфікації Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної
освіти.
У своєму виступі директор Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області Паржницький Олександр Вікторович акцентував увагу вихователів на основні завдання виховної роботи у гуртожитку, а саме:
- впровадження новітніх технологій у навчально-виховний процес;
- створення умов для розвитку учнівської молоді як особистості, її здібностей, талантів;
- виховання національної і загальнолюдської моралі, духовності і культури;
- встановлення гуманних відносин між членами педагогічного колективу та учнівським колективом гуртожитку;
- формування у молоді особистісних рис громадянина української держави, всебічно розвиненої особистості, в якій фізична досконалість органічно поєднується з високим рівнем інтелектуально-духовного розвитку.
- організація роботи учнівського гуртожитку у закладах професійної (професійно-технічної) освіти;
- роль учнівського самоврядування у життєдіяльності учнівських колективів гуртожитків;
- особливості соціальної адаптації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в умовах проживання у гуртожитку;
- досвід роботи Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області з питань організації проектної діяльності та його запровадження у навчально-виховний процес.
Комментариев нет:
Отправить комментарий